Vandring längs Lärjeån, på lätt svenska

Vi promenerar i vacker natur längs Lärjeåns dalgång och samtalar på lätt svenska. Tillsammans promenerar vi från Eriksbo ned till Lärjeån och tillbaka. Vi upptäcker naturen och pratar om det vi ser eller det vi tänker. Skor och kläder anpassade efter väder. Vi går på smala stigar i skogsterräng, ca 2 km totalt. Vi avslutar med fika vid Eriksbo Fritidspark. Fikapaus ingår i tiden. Ta gärna med eget fika.

Ring gärna guiden Jenny för att höra mer, telefon: 070-2081385

Samlingsplats: Eriksbo centrum, på torget (https://goo.gl/maps/oph54BMArGGjvqbS6).

Svårighetsgrad: Medel.

Föranmälan: till ulla@tikitut.se senast dagen innan. Max 10 deltagare.